Levering
- kun i Danmark
Når du har bestilt varer hos Dufant, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail. Hvis en bestilt vare er udsolgt sender vi dig ligeledes en e-mail. Betaler du via Dankort, pakker og sender vi din bestilling hurtigst muligt og senest 2-10 hverdage efter bestillingen. Vælger du at betale via bankoverførsel, pakker og sender vi din bestilling når betalingen er registreret. Det sker hurtigst muligt efter registreringen.
Porto
Vi sender dine varer med GLS eller PostNord, alt efter dit valg, hvis den kan sendes som pakke, dvs. at den skal veje under 10 kg. og kommer dermed til at koste min. kr. 39,- i forsendelse. (langt de fleste varer sendes til 39kr)
Fragtmand
Køber du varer, der er for store eller for tunge til at bliver sendt med almindelig post, vil din pakken blive sendt med fragtmand - du afregner direkte med fragtmanden ved modtagelsen.
Returnering
Du har altid to ugers fortrydelsesret, fra modtagelsesdagen. Hvis du ønsker at returnere nogle varer, skal du returnere dem i originalemballage og med evt. hængemærker. Du dækker selv fragtomkostningerne for at sende varerne retur, men ønsker du erstatningsvarer tilsendt, betaler Dufant, fragten for fremsendelsen af erstatningsvarerne. Hvis du ønsker penge retur, vil det være en stor hjælp for os, hvis du udfylder en returformular , her kan du påfører dine bankoplysninger - husk at have dit ordrenr. klar inden du henter returformularen. Vi skal bruge bankens navn, dit reg.nr. og kontonr., så sætter vi beløbet ind på din konto efter modtagelse af returvarerne. (fuld beløb - fragt) Ofte kan vi indsætte pengene på det kort ordren er lavet på.
Pakker skal altid sendes retur med omdeling. Vi afhenter ikke pakker sendt til pakkeshop.
Ved uafhentet pakker refunderes betaling -fragtomkostninger (bemærk vi betaler for at få pakken retur, dette beløb fratrækkes også betalingen, hvis pakken ikke afhentes)
Retur adresse
Dufant.dk
Johannedalsvej 17
3650 Ølstykke
Returformular
Du skal have dit ordrenr. klar når du skal have fat på vores returformular. Her skriver du, hvad der er galt med varen, dit kontonr. hvis du ønsker pengene retur samt evt. kommentar, hvis det er påkrævet. Det vil være en stor hjælp for os i hverdagen, hvis du benytter denne service.